Els nostres serveis

Osteopatia

L’Osteopatia és la ciència i l’art de diagnosticar i de tractar les disfuncions de mobilitat dels teixits del cos humà.
L’Osteopatia tracta principalment les patologies musculoesquelètiques freqüents: Lumbàlgies, cervicàlgies, dorsàlgies, esquinços cervicals i de turmell, omàlgies (dolors d’espatlla), tendinitis, artritis i en definitiva aquelles afectacions osteomusculars habituals.
Hi ha tres tractaments en Osteopatia:

L’Estructural

La Visceral

La Cranial

Fisioteràpia

La fisioteràpia és la ciència de la salut que mitjançant l’aplicació de tècniques i mètodes terapèutics, evaluatius i educatius intenten preservar, recuperar la máxima funcionalitat i mobilitat del individu

En les visites a nivell particular, el fisioterapeuta mitjançant un anamnesis planteja el millor tractament per cada dolència o afectació.

Quines dolències podem tractar:

• Cervicàlgies, Lumbàlgies, Dorsàlgies
  • Tendinosis
  • Entorsis
  • Luxacions
  • Ruptures fibril·lars
  • Tractament de les cicatrius
  • Fascitis plantars
  • Dif probl. Osteoarticulars

Rehabilitació

La rehabilitació és una  part de la fisioteràpia que tracta una dolència que necessitarà vàries sessions per tal de millorar. Són totes les accions i exercicis que ens ajudaran a recuperar de forma efectiva els teixits de la persona lesionada, tant a nivell físic, funcional i fisiològic.

• Electroteràpia
  • Magnetoteràpia
  • Teràpia Manual
  • Exercici Terapèutic
  • Reeducació postural
  • Tracció cervical

Reducació del Sòl pèlvic

La rehabilitació del sòl pèlvic compren tots els problemes associats a la musculatura que tapissa el terra de la pelvis i del baix ventre. Aquesta musculatura té com a funció permetre la continència urinària, fecal i de gasos, així com fer de suport de les vísceres del baix pelvianes (bufeta, úter i recte) i la funció sexual.

Es pot treballar mitjançant:

• Exercicis actius, exercicis propioceptius i de consciència corporal.
  • Electroteràpia per via interna, Làser, Diatermia.
  • Biofeedback,
  • Treball de la respiració i postural
  • Teràpia manual

L’embaràs, el part, la menopausa o les cirurgies poden provocar disfuncions del sòl pelvià que poden afectar la teva qualitat de vida

El primer dia realitzem una primera visita d’evaluació per veure on està la disfunció per tal d’elaborar un pla de tractament adequat per cada patologia.

Diatermia

Mètode Medestec

Diatèrmia és una tècnica on apliquem una corrent d’alta freqüencia que penetra a les capes més profundes produïnt un efecte tèrmic, també biològic a nivell cel·lular. Aquesta tècnica accelera el metabolisme de les cèl·lules, reduint la inflamació amb menor temps.
Està indicada per patologia inflamatòria, esguinçs, teninopaties, ruptures fibril·lars, contusions, fractures, edemes i/o sobrecàrregues.
El Mètode Medestec proporciona la ràpida reducció de la inflamació i el dolor, accelerant els mecanismes naturals del teixit.

Ones de xoc

Què són?
Les ones de xoc són unes ones acústiques d’alta energia generades per un aparell que transforma l’energia cinètica en mecànica.
Aquests xocs acústics plens d’energia estimulen el metabolisme a la regió del dolor, intensifiquen la circulació sanguínia i donen un impuls directe als mecanismes de reparació del cos, la qual cosa estimula la capacitat de curació espontània i permet, per tant, que una lesió crònica torni a la normalitat gràcies a la reagudització i la reactivació de la cèl·lula.

Com s’aplica?
El professional localitza la regió del dolor mitjançant la palpació i les proves complementàries aportades pel pacient.

Magnetoteràpia

Els efectes terapèutics de la magnetoteràpia són analgèsics, millora el trofisme i metabolisme cel·lular i sobretot, la regeneració òssia, per la qual cosa és una excel·lent teràpia d’elecció pel tractament conservador de fractures òssies rebels, edemes i osteoporosis.
Disposem de dos aparells de Magnetoteràpia i dos aparells per llogar i per fer la Magnetoteràpia a domicili.

Tractament ATM

L’articulació temporo-mandibular connecta la mandíbula amb la part lateral del cap i la columna cervical.

La disfunció d’aquesta articulació ens provoca:

• Dolor cara, orella, mandíbula o coll.
  • Rigidesa músculs mandibulars
  • Limitació del moviment o rigidesa, bloqueig mandibular
  • Sorolls articulars i dolors al moure la mandíbula
  • Canvis a l’alineació de les dents i canvis a la mossegada

Tractament vestibular

La fisioteràpia vestibular engloba un conjunt de tècniques i programesd’exercici dissenyats per millorar els símptomes d’inestabilitat, visió borrosa i desequilibris provocats per episodis de vertigen. Mitjançant el tractament de fisioteràpia proporcionem als nostres pacients eines necessàries per disminuir els símptomes i així reduir el risc de caigudes derivats de la patologia vertiginosa.